Cégvezetés
Üzleti terv készítése
Video ajánlás
Laczkó Péter üzenete az “Emelkedj az átlagos cégek fölé” tréninggel kapcsolatosan
Laczkó Péter - A pénzügy farkastörvényei
Laczkó Péter: A pénz kemény vastörvényei
VI. Értékesítési Terv
Mik azok a marketing feladatok, amiknek meg kell előzniük az értékesítést?
Fontos elfogadni, megszívlelni, hogy:
1. a potenciális vevők listájának összeállítása,
2. a potenciális ügyfelek érdeklődésének felkeltése,
3. megkeresése és
4. hogy rávegye a potenciális vevőket az első lépés megtételére - ez a marketing feladata és NEM az értékesítőké.
Kinek a feladata és felelőssége a cégnél a termékek és szolgáltatások értékesítése?
Az értékesítő feladata, hogy miután megtörtént a potenciális vevővel a kapcsolatfelvétel és időpontegyeztetés, AKKOR fogadja ezeket a bemelegített, kvalifikált és előrelépésre készen álló ügyfeleket és eladjon nekik.
Az értékesítési folyamat a következő fázisokból áll:
- Az első találkozó: bemutatkozás és információ gyűjtés
- Döntés: folytassuk?
- A megoldás kidolgozása
- Javaslattétel
- A Vevő elkötelezettségének fokozatos kialakítása
- Tárgyalás és üzletkötés
- Utókövetés és újabb lehetőségek
<<< Előző lap <<< >>> Következő lap >>>