Cégvezetés

Üzleti terv készítése

VI. Értékesítési Terv

Mik azok a marketing feladatok, amiknek meg kell előzniük az értékesítést?
Fontos elfogadni, megszívlelni, hogy:
1. a potenciális vevők listájának összeállítása,
2. a potenciális ügyfelek érdeklődésének felkeltése,
3. megkeresése és
4. hogy rávegye a potenciális vevőket az első lépés megtételére - ez a marketing feladata és NEM az értékesítőké.

Kinek a feladata és felelőssége a cégnél a termékek és szolgáltatások értékesítése?

Az értékesítő feladata, hogy miután megtörtént a potenciális vevővel a kapcsolatfelvétel és időpontegyeztetés, AKKOR fogadja ezeket a bemelegített, kvalifikált és előrelépésre készen álló ügyfeleket és eladjon nekik.

Az értékesítési folyamat a következő fázisokból áll:
- Az első találkozó: bemutatkozás és információ gyűjtés
- Döntés: folytassuk?
- A megoldás kidolgozása
- Javaslattétel
- A Vevő elkötelezettségének fokozatos kialakítása
- Tárgyalás és üzletkötés
- Utókövetés és újabb lehetőségek

<<< Előző lap <<< >>> Következő lap >>>

Partnereink

Esküvői fotós, fotózás

Weblapkészítés, internet marketing, kereső optimalizálás